Бага насны хүүхдийн цогц хөгжлийн хөтөлбөрүүдтэй өдөр өнжүүлэх | "Ирээдүйн эзэд" хүүхдийн хөгжлийн клуб | Жирэмсэн эхчүүдэд зориулсан сургалт, зөвлөгөө | Эцэг, эхчүүдэд зориулсан гэр бүлийн болон хүүхэдтэй харьцах харилцааны сургалтууд | Хүүхдийн хөгжил, төлөвшилтэй холбоотой судалгаа, түүнд суурилсан хөтөлбөрүүд | Хүүхэд, хамгийн сайнаараа өсч хөгжиж төлөвших орчин нөхцөл, найз нөхөд, хамт олон
Nov 21, 2010
ӨНГӨТ ХҮҮХДҮҮД -Монголын шинэ үеийн хүүхдүүдийг судлах аян
"ИНДИГО" хүүхдийн хөгжлийн төв,"ӨӨРЧЛӨЛТ ШИНЭЧЛЭЛТИЙГ ӨӨРӨӨСӨӨ ЭХЭЛЬЕ" ТББ болон "АУРА СТУДИ" хамтран "ӨНГӨТ ХҮҮХДҮҮД" -Монголын шинэ үеийн хүүхдүүдийг судлах аянг 2010.11.19-нд албан ёсоор эхэллээ.
Энэхүү аяны эхний хүрээнд Монгол хүүхдүүдээ аурагаар нь оношилох ажлыг хийж байна.
"ӨНГӨТ ХҮҮХДҮҮД" Монголын шинэ үеийн хүүхдүүдийг судлах судалгааны аяны зорилго:
1.Монгол хүүхдийн сэтгэхүйн онцлог, төрөлх хэв шинж, авьяас чадварыг судлан нээн илрүүлэх, цаашдын сургалтын технологи, сурган хүмүүжүүлэх арга барилд тодорхой хувь нэмэр оруулах.
2.Шинэ зууны иргэн гэгдэх Индиго хүүхдийг олж илрүүлэх, тэдний нөөц боломж, чадварыг нийгэмд эерэгээр ашиглахад оршино.
Бид аурагаар хүүхдийн онцлогийг судлахаас гадна дараах нэмэлт судалгаануудыг сэтгэлзүйн үндэстэйгээр хийж, эцэг эх, сурган хүмүүжүүлэгч, асран хамгаалагч нарт чиглэсэн зөвлөгөө, сургалтыг явуулж байна.
• зан төлөв, хувийн хэв шинж, авьяас,
• сэтгэлгээний болон сэтгэхүйн онцлогийг илрүүлэх
• гэр бүлийн харилцаа, гэр бүл төлөвлөлт
• хүүхдийн нас зүй, орчны нөлөөг судлах, сурган хүмүүжүүлэх арга барил
• мэргэжил сонголт, зорилго, амьдрал төлөвлөлт гэх мэт.
Уриалга:
Шинэ зууны хүүхдүүд оюун ухаан, сэтгэлгээний өндөр чадамжтай төрж байгаа билээ. Тиймээс та бүхнийг шинэ зууны хүүхдүүдийг судлаж, Монгол хүүхдүүдэд тохирсон сургалт, хүмүүжлийн шинэ арга барил боловсруулах энэхүү судалгааг дэмжин оролцоно гэдэгт итгэлтэй байна.
Манай хаяг: Чингэлтэй Дүүргийн Засаг Даргын Тамгын Газрын зүүн урд талд, “Тэрх цагаан нуур” компанийн байрны 4р давхарт “ИНДИГО” хүүхдийн хөгжлийн төв
Утас: 9915-8825, 8817-7575, 8891-7140
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment