Oct 26, 2010

Би Би- н мэдээтэй хамтарч ажиллахыг урьж байна


Би Би- н мэдээ булантай хамтарч ажиллах боломж:

Би Би- н мэдээ булан нь хүүхдийн төлөө үйл ажиллагаа явуулдаг төрийн болон хувийн байгууллагауудын үйл ажиллагааны талаарх цаг үеийн болон ойрын ирээдүйд болох мэдээ мэдээллийг хүүхдүүддээ хүргэх зорилготой.

Тиймээс хүүхдийн төлөө үйл ажиллагаа явуулж буй төрийн болон хувийн байгууллагуудыг Би Би- н мэдээтэй хамтарч ажиллахыг урьж байна. Үүнд:
хүүхдийн төлөө үйл ажиллагаа явуулдаг, хүүхдүүдэд зориулж секц дугуйлан хичээллүүлдэг, хүүхдийн хөгжилд хувь нэмрээ оруулдаг, хүүхдүүдэд зориулж шинэ үйлчилгээ, шинэ технологи нэвтрүүлсэн, шинэ ном зохиол хэвлүүлсэн, шинэ тоглоом наадгайг хийж бүтээсэн, эсвэл худалдан борлуулдаг, хүүхдүүдийн дунд төрөл бүрийн уралдаан тэмцээн зохион байгуулж буй байгууллага зэрэг хүүхдийн гэх тодотголтой бүхий л чиглэлийн үйл ажиллагаа, үйлчилгээ явуулдаг байгууллагуудын талаарх танилцуулга, тэдний зохион байгуулж буй үйл ажиллагааны талаарх мэдээ, мэдээллийг indigo_tuv@yahoo.com хаягаар байнга авч байна.

Түүнчлэн хүүхдүүдэд зориулсан уралдаан тэмцээний талаарх мэдээллийг цаг алдалгүй хүлээн авч, хүүхдийнхээ оюун ухааныг олон талаар хөгжүүлэхийг хүссэн эцэг эхчүүдийг "Индиго хүүхдийн цогц хөгжлийн төв" ийн indigo_tuv@yahoo.com мэйл хаягаар буюу 88177575 дугаарын утсаар бүртгүүлэхийг урьж байна.

No comments:

Post a Comment